ПРАВНИК: Да ли је ово први интервју који дајете за један студентски лист?
КРСТИЋ: Имам посебно задовољство због тога што је ово први интервју који сам дао једном студентском листу. Задовољство је још веће јер је у питању лист будућих правника, судија и адвоката, дакле оних који ће по призиву бити истинска елита једне нације и државе.
Ово нипошто није куртоазно делење комплимената, већ изрицање непорециве чињенице. Довољно је само присетити се дубоких и обавезујућих увида руског православног философа и теоретичара права, Ивана Иљина, који, поред осталог, опомиње да без стваралачке правне свести није могућа "обнова целокупног социјалног и политичког устројства савремене државе" (И. Иљин, Пут духовне обнове; нарочито поглавље "О правној свести").
ПРАВНИК: Шта је "Образ" и који су његови циљеви?
КРСТИЋ: Oтачаствени покрет Образ је политичка организација православних Срба и Србкиња за духовну и државотворну обнову Србства. Ми желимо, како каже Свети владика Николај Велимировић, државу са Божијим благословом, политику са патриотским поштењем, војску са витешким родољубљем и школу са вером православном. Другим речима, наш циљ је успостављање богате и снажне србске националне државе са благоверним миропомазаним Владарем на челу, јер је једино у таквој држави могуће успешно решење србског духовног, националног и економског питања. И управо зато, основна начела Отачаственог покрета Образ јесу: богољубље и родољубље, србска Србија, домаћински поредак, витешке оружане снаге. То су начела будуће србске Победе о којој нам сведочи и знамен Отачаственог покрета Образ (Хи-Ро, односно Крст Светог Цара Константина Великог), јер је то знамен Победе Христове и Победе свих оних који су за Христа и са Христом.
ПРАВНИК: Како у поплави квази-националистичких политичких покрета (СПО, СРС,...) препознати праве вредности?
КРСТИЋ: Србска политичка сцена препуна је безбројних гадости и подлости које вређају и понижавају сваког честитог човека. Уместо да политика буде "страшна и света служба народу и држави" она је овде сведена на, како би Димитрије Љотић рекао, "брлог у којем се прасци ваљају". Овдашњи партијски политичари мисле да је власт исто што и сласт па се у складу са том изопаченом логиком понашају на свеопшту државну и народну несрећу. Али, када су у питању праве духовне, националне, државотворне и политичке вредности, оне не могу никада да се пониште или изопаче. Треба их само препознати, прихватити, усвојити, неговати и чувати. Једном речју, треба се залагати за све оно што је свето и честито и Миломе Богу приступачно.
ПРАВНИК: Ваше виђење годишњице "демократске" власти.
КРСТИЋ: Од 5. октобра 2000. године једно силовање Србије и Србства замењено је другим. Србску енергију коју није успео да угаси претходни режим сада ДОС жели да дотуче до краја. Богу хвала што Србија неће бити у прилици да обележава и другу годишњицу досократије. Нека нам Господ подари снаге да што скорије успоставимо, први пут после 1918. године, србску националну државу и једном за свагда кажемо не безбројним антисрбским експериментима.
ПРАВНИК: "Образ" је велики противник демократије, а поборник теодулије. Појасните нам мало та два појма.
КРСТИЋ: Објашњење појмова демократија и теодулија лежи већ у самом њиховом имену. Ако знамо да се у освештаном језику којим је писан грчки оригинал Новог Завета реч демос помиње свега четири пута (сва четири пута у Делима Апостолским), и да се њоме увек означава обезбожена и бесловесна антихришћанска руља којом манипулишу христомрзачки фарисеји и лихвари, онда је јасно да демократија није ништа друго до владавина бескрупулозних над слуђеном и распамећеном масом којој је бачена удица лажне политичке делотворности у виду јаловог вишестраначја. Заиста, систем у коме је основно мерило стварна или фиктивна већина, а не Истина, не може Србству донети ништа боље од партијашког безобразја којег смо сведоци, што за последицу има растакање србске политичке присебности и државотворне потентности, а самим тим и србске државе и нације. Све је то имао у виду Свети владика Николај Велимировић када је, у једном од својих најважнијих списа, Србски народ као теодул, рекао: “Не теократија нити аутократија нити пак западњачка демократија, него теодулија јесте пут и начин живота србског народа”. Теодулија о којој је говорио Свети владика Николај јесте служба Богу, односно такав облик државног уређења у којем и Црква и Држава у неразделивом сагласју служе Христу Богу и србском роду кроз домаћински поредак србске сталешке саборности. За нас, Србе, то је једини Богом благословени поредак – све друго је “језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом”, како би рекао Свети владика Николај.
ПРАВНИК: Да ли ће "Образ" изаћи на предстојеће изборе?
КРСТИЋ: Успостављање домаћинског поретка у србској држави, за шта се залаже Отачаствени покрет Образ, подразумева да на њеном челу буду православно побожни, државотворно присебни и отачаствено одговорни људи, који ће умети да државу и народ успешно проведу кроз сва искушења која нам тек долазе. Пошто желимо да се политичким средствима изборимо за остварење својих циљева, сматрамо за своју дужност да изласком на изборе пружимо прилику србском народу да коначно може да се определи за православно-националну политичку опцију каква јесте Отачаствени покрет Образ. Уверен сам да време домаћинског србског национализма тек наступа, односно да ће предстојећи избори посведочити жељу србског народа да решење свог националног и економског питања потражи у србској национално-домаћинској држави.
ПРАВНИК: Да ли у данашњој Србији постоји слобода медија?
КРСТИЋ: Слободни су само они медији који проносе и сведоче дух слободе и истине борећи се против лажи и једноумља. Слобода и истина су неукротиве, нико их не може обуздати, а поготово не неки режим. Проблем проистиче из полтронског и удворичког односа оних несрећника који брукају часну и честиту професију новинарства желећи да се додворе властодршцима. Када су у питању медији који су под контролом ДОС-а онда је њихова професионална новинарска објективност готово равна нули. Колико је само бедастоћа и лажи, клевета и неистина изречено на рачун Образа и моје лично име а након тога ни један наш демантиј или реакција никада нису објављену у овим перфидним фабрикама лажи, такозваним "независним медијима".
ПРАВНИК: Шта мислите о припадницима тзв. "невладиних организација" које се гнушају православља и национализма а Вас проглашавају фашистом? Успут, појасните нам појмове "национализам" и "фашизам".
КРСТИЋ: Данас је етикета "фашиста" постала једно од најкоришћенијих оружја из арсенала антинационалних појединаца и група. Чим се неко не уклапа у политичке калупе овдашњих бораца за "људска права" одмах му се прилепљује етикета "фашиста". То је, уствари, најобичнији инквизицијски политички обрачун са онима који другачије мисле. Притом се све то, - o tempora, o mores, - догађа у име демократије и људских права. Ја, Богу хвала, јесам националиста али нипошто не шовиниста или фашиста. Србски националиста је свако ко се залаже за очување србског националног идентитета на темељима православне вере. То је оно што Свети владика Николај Велимировић назива (у једној од својих најбољих и најзначајнијих књига под називом "Национализам Светога Саве") светосавски национализам, то јест јеванђелски и органски национализам. Управо зато није нимало случајно зашто је Владика Николај најнападанији србски великан у двадесетом веку а врло добро видимо да га и у првој години фамозног трећег миленијума распињу и нападају антисрбски безбожници разних фела међу којима предњаче јеврејски расисти и србофоби на челу са др Ласлом Секељом и Ацом Сингером. Мени и покрету чији сам председник је част што нас овдашњи србофоби нападају и пљују заједно са Светим владиком Николајем.
ПРАВНИК: Да ли су "људска права" и "демократија" један нови вид идолопоклонства?
КРСТИЋ: Потпуно сте у праву. Француски политиколог Режис Дебре је недавно умесно и тачно закључио да је "религија људских права данас постала најтоталитарнија религија у историји људског рода". Шта то значи? У име борбе за људска права врши се најбескрупулозније разарање духовних, моралних, породичних и националних вредности, промовише се – насилно, то јест бомбардовањем – нови концепт државног суверенитета који поништава право једног народа да слободно живи и брани свој опстанак.
ПРАВНИК: Ваше мишљење о "skinhead" покрету? Многи вас повезују, нарочито после gay параде у Београду.
КРСТИЋ: Скинхедси, као и, рецимо, панкери, представљају само једну у низу подкултурних група увезених са Запада. За њихово постојање у западним земљама, одакле и потичу, донекле имам разумевања, будући да Запад, који је већ хиљаду година (од 1054. и одвајања Рима од Православне Цркве) лишен Светла Истине, нема развијену традицију јеванђелског национализма. Међутим, заиста не видим разлог због којег би Срби који желе да буду националисти припадали ма којој подкултурној групи, која, уз то, чак ни по свом називу нема ничег заједничког са светосавским национализмом. Чланови Отачаственог покрета Образ нису ни скинси, ни панкери, ни рејвери, већ православни Срби и Србкиње, односно људи који се труде да буду србски витезови!
ПРАВНИК: Србија на почетку 21. века... Шта нам ваља чинити као народу и као појединцима?
КРСТИЋ: Пре свега, све духовно и национално присебне србске снаге морају да, уз Божију помоћ, учине све што могу да би спречиле даље пропадање остатака србске државности. Предстоји нам огромна борба која изискује одважне и одлучне, храбре и паметне људе свесне свог историјског задатка који најкраће речено гласи: победити или нестати. Победити сва зла са којима се суочавамо или нестати у најгорој агонији као да никада нисмо ни постојали. Другим речима, предстоји нам свеопшта духовна, морална, национална и државотворна обнова у којој заиста бива, како би владика Његош рекао, "што бити не може".
"Правник"
новембра 2001.
Нема коментара:
Постави коментар